The Versatile Blogger Award

Published мај 14, 2015 by trendy_marina

Pozdrav dragi moji čitaoci!
U ovom postu vam predstavljam zanimljiv Versatile Blogger Award izazov. Može se odnositi na sve blogere. Blogeri treba da napišu 7 činjenica o sebi i tu je kraj. Jednostavno, zar ne?
A, sada sledi 7 mojih činjenica…
1. Volim leto, more, masline, vino i gitare. Leto bez mora prosto ne mogu zamisliti.  Volim i proleće, kada se sve budi, miriše i cveta. Ne volim zimu i jesen, jer ne podnosim hladnoću.

                                                   

2. Volim sportsko- elegantni stil oblačenja.
3. Obožavam putovanja  i krstarenja.  Svako novo putovanje mi pruža razonodu i neki poseban doživljaj, koji dugo pamtim.
4. Volim jako svoj blog. Takođe, volim da kuvam i izmišljam nove recepte.
5.  Volim da fotografišem lepe prizore i predele, kao i cveće, ljude, hranu i razne inspirativne stvarčice.
6. Volim životinje, a najviše pse i konje. Omiljeni rase pasa su mi: Bigl (tzv. Snupi), Čau-čau i  Zlatni retriver. Ali, ipak najomiljeniji mi je moj verni prijatelj, slatka lutalica, neobičnog i simpatičnog imena Čapurica (Čapi).
                 
Ovo je moj slatki Čapi
           
               
7. Jako sam tvrdoglava. Kada nešto zacrtam to moram i da ostvarim. Pretpostavljam i da je to odlika mog horoskopskog znaka (Ovan):
Za ovaj izazov nominujem sve blogere koji  žele da podele samnom činjenice o sebi.
Dragi moji, i za kraj, kao dodatak ovog posta sledi 8 narednih pitanja, na koje sam iskreno odgovorila. Ako imate vremena, volela bih da i vi odgovorite na njih. Možda inspirišemo jedni druge 🙂
1. Zašto si otvorila/o blog?
Zato što volim da pišem, kuvam, fotografišem i stvaram nove stvari.
2. Da li voliš da provodiš vreme u kuhinji?
Da, veoma volim da provodim vreme u svojoj kuhinji. Tu se inspirišem, stvaram nove recepte i ideje za svoj blog.
3. Da li pratiš neke poznate blogere i koje?
Pa iskreno da, volim da  čitam razne druge blogove,  kako kuvarske, tako i modne, lifestyle… Veliki su izvor inspiracije.
4. Da li radije kupuješ dnevne novine i časopise ili pratiš dešavanja na netu? Ako ih kupuješ, koji su?
Uglavnom sve što mi treba saznam na netu. Ponekad kupim Cosmopolitan , Elle , Grazia. , Bazaar  …
5. Šta radiš u slobodno vreme?
Blogujem i tražim nove inspiracije za postove. Šetam sa sestrom, prijateljima, dečkom. Fotografišem prijatelje, hranu, predele i cveće. Ponekad volim samo da sedim kod kuće i pijem kaficu ili neki cedjeni sok i čitam neku lepu knjigu …
6. Za novi post koliko potrošiš vremena? 
Zavisi od težine posta i o čemu pišem.
7. Voliš li više kulinarske ili modne blogove? Tvoj blog je o?
Volim i jedne i druge. Moj blog je o kulinarstvu.
8. Razmišljaš li o saradnji sa nekim poznatim blogerima?
Naravno, ako se ukaže prilika, što da ne.
Оставите одговор

